Aikaisemman sisällön hyväksi käyttäminen

Joskus saattaa tulla ajankohtaiseksi kopioida olemassaolevaa sisältöä päivitettynä uudella tiedolla; palvelu tai tuote voi olla jälleen ajankohtainen tai jokin kausittainen tapahtuma saattaa toistua lähes samankaltaisena. Tällöin kannattaa käyttää hyväksi jo aiemmin luotua materiaalia. Vaihtoehtoja on useita.

Voit mm. kopioida aikaisemman artikkelisi uuden pohjaksi tai viitata siihen linkillä, kuten edellisessä vinkissämme. Linkittäminen on aina viisasta, koska se tekee käyttäjillesi liikkumisen sivuillasi helpoksi – varsinkin tietoa hakevalle kuluttajalle hyvin linkitetyt artikkelit ovat kultaa kalliimpia.

1424086784tedy7

Jos taas haluat tuoda vanhan artikkelisi uuden artikkelin pohjaksi, suosittelemme otteiden käyttämistä ja uuden otsikon tekemistä. Uusi otsikko kertoo käyttäjillesi että sisältö on ainakin päivittynyt. Voit kopioida aikaisempaa sisältöäsi kätevästi naksauttamalla Artikkelit / Kaikki artikkelit yrityksesi valikosta. Voit myös etsiä olemassaolevien artikkelien joukosta sisältöä oikean yläreunan hakulaatikolla, joka etsii myös artikkeleiden sisältä. Löydettyäsi sisällön voit kopioida haluamasi tekstisisällöt vain maalaamalla ne joko editorista tai suoraan artikkelisi kuluttajanäkymästä ja liittämällä ne uuteen artikkeliisi.

Voit myös palauttaa aikaisemman tekstisi muokkaustilaan, mutta nyrkkisääntönä kannattaa pitää se, että olemassaoleva sisältö kannattaa mieluummin säilyttää – se on saanut jo hakukonearvon ja tavoittanut tietyn yleisönsä joka sitä saattaa yhä etsiä. Kesäistä intoa kirjoittamiseen ja yrityksesi markkinointiin!

T. VerkkoIlpo

Lähetä kommentti

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>